Site icon בתי חולים בישראל

מחלקת עיניים בבית חולים

אחד מהתחומים בעלי ההד הציבורי הרחב ביותר במסגרת מדע הרפואה, הוא תחום רפואת העיניים, ולא בכדי. כדברי הפתגם הידוע, העיניים הם הראי לנשמה, ובעבור מרבית האנשים, פגיעה בכושר ראייתם גוררת גם פגיעה חמורה ביכולת התנהלותם העצמאית במהלך חיי היום יום, אשר משליכה על כל התחומים בחייהם.

אין פלא אם כך, שתחום רפואת העיניים זוכה בימינו להתעניינות ניכרת, אשר באה לידי ביטוי בתקציבים הולכים וגדלים המוקדשים לתחום, בכל רחבי העולם.

גם במדינת ישראל, אשר חרטה על דגלה את זכותם של כל תושבי המדינה ליהנות מנגישות לטיפול רפואי, תחום העיניים אינו יוצא מקופח, ואף להיפך. במהלך העשורים האחרונים, ובד בבד עם אימוץ שורה ארוכה של פיתוחים רפואיים וטכנולוגיים רלוונטים, בתי החולים בישראל משקיעים רבות במתן טיפול רפואי איכותי לסובלים מקשיי ראייה, כאשר כמעט כל בית חולים בישראל כולל בחובו גם מחלקת עיניים, המופקדת על הטיפול בתחום.

מטבע הדברים, הטיפול במחלות עיניים אינו דבר של מה בכך, כאשר העין עצמה, על כל חלקיה, הינה איבר רגיש במיוחד, אשר הטיפול בו נדרש להתבצע בזהירות רבה ובמקצועיות מלאה. מסיבה זו, מחלקות העיניים השונות בבתי החולים עושות שימוש במכשור הרפואי העדכני ביותר, שחלקו אף פותח בישראל, וזאת במטרה להעניק לכל חולה את הטיפול המקצועי ביותר, אשר מותאם למצבו הרפואי.

רשימה של מחלקות עיניים בבתי חולים בישראל לפי אזורים:

אזור הצפון

אזור השרון

אזור גוש דן

אזור השפלה

אזור הדרום

Exit mobile version