Site icon בתי חולים בישראל

מכון לבריאות כף הרגל

הרגל היא איבר התנועה המרכזי שלנו, וללא ספק אחד החשובים בגוף האדם כולו. אלא שהיא עומדת בעומס אדיר, ועלולה להיפגע עם הזמן, בין אם כתוצאה משחיקה ובין אם באופן פתאומי.

ברור שלא נרצה להניח את גורלה של הרגל שלנו על כף המאזניים, ולטפל בהקדם האפשרי בבעיות שונות בה. בדיוק בשביל זה קיימים מכונים לבריאות כף הרגל.

על מכונים לבריאות כף הרגל

מכון לבריאות כף הרגל, כנובע משמו, לוקח על עצמו את מלוא המשימה של טיפול ברגליים שלנו. זה מתחיל מאבחון בעיות אפשריות שונות ברגל (יבלות, מחלות, שברים ועוד), מה שמתבצע לרוב באמצעות סריקה שלה, ולאחר שהמטופל מתלונן על כאבים או חוסר נוחות. הצוות המקצועי של מכוני בריאות כף הרגל יבחן את מצבה, ויציע פתרונות בהתאם.

בהמשך לכך, החדשות הטובות הן שיש כיום לא מעט כלים באמצעותם ניתן לטפל בבעיות בכף רגל. הפתרונות הנפוצים ביותר, המיועדים למקרים הפשוטים יחסית, הם כל אותם עזרים אורטופדיים, דוגמת מדרסים, המותאמים לכל מטופל באופן אישי. במצבים הסבוכים יותר, נדרש פתרון דוגמת ניתוח כירורגי, אשר גם הוא מתבצע במכונים אלה.

מכוני בריאות כף הרגל בישראל

בישראל ניתן למצוא לא מעט מכונים אשר לוקחים על עצמם את מלאכת הטיפול בבעיות המאפיינות את כף הרגל. להלן פרטי יצירת הקשר עם כמה מהמכונים המרכזיים בישראל בתחום זה, בחלוקה על פי אזורים:

אזור הצפון

אזור המרכז והשרון

אזור הדרום

אזור ירושלים

Exit mobile version