Site icon בתי חולים בישראל

בתי חולים פסיכיאטריים לילדים ומתבגרים ומחלקה פסיכיאטרית לילדים בבתי החולים בישראל

אף אדם אינו חסין בפני מחלות ובעיות פסיכיאטריות שונות – כולל הילדים שלנו. לא מעט הורים חושדים או יודעים כי הילד שלהם סובל מהפרעות פסיכיאטריות שונות, שצריכות כמובן לקבל מענה מהיר ולרוב גם מיידי: אחרת, הן עלולות להתפתח למימדי ענק, לפגוע בהתפתחות של הילד ואף להשפיע על התפקוד שלו בלימודים או מבחינה חברתית. זהו מצב שאינו נעים אף פעם, אך עדיין כזה בו יש להורים מה לעשות ואל מי לפנות.

בישראל, קיים מספר לא מבוטל של גורמים המתמחים בתחום הרחב של בריאות הנופש, בתוכם כאלה שמתמקדים במתן סיוע לילדים: בין אם בתי חולים פסיכיאטריים לילדים ומתבגרים ובין אם מחלקות פסיכיאטריות לילדים הפזורות בחלק מבתי החולים בישראל.

המטרה של המוסדות האלה היא לאבחן, לייעץ ולהעניק טיפול לילדים הסובלים או עלולים לסבול ממחלות פסיכיאטריות שונות, ממצוקות רגשיות וכן הלאה, כאשר נקודת המוצא היא שלא פעם נדרש תהליך ארוך על מנת לפתור את הבעיה מן השורש.

המחלקות ובתי החולים הפסיכיאטריים מעניקים טיפול מגוון, שכמובן צריך להיות מותאם לאוכלוסיית היעד: טיפולים רגשיים, טיפולים משפחתיים, טיפולים קבוצתיים, טיפולים התנהגותיים קוגנטיביים, טיפולים תוך כדי משחק ועוד.

רשימת מוסדות רלוונטיים בישראל

כולנו מקווים שלא תצטרכו להשתמש ברשימה הבאה, אבל בכל זאת: אספנו עבורכם כאן את הפריטים, הכתובת ודרכי יצירת הקשר עם המוסדות הרלוונטיים הנוגעים לתחום, בין אם בתי החולים הפסיכיאטריים המיועדים לילדים ומתבגרים ובין אם המחלקות הפסיכיאטריות של בתי החולים.

רשימת המוסדות האלה בישראל אינה אינסופית, כפי שתראו מיד, כשאנו חילקנו את המוסדות הקיימים למספר אזורים גיאוגרפיים מוגדרים:

אזור חיפה והצפון

אזור המרכז והשרון

אזור ירושלים

אזור הדרום

Exit mobile version