Site icon בתי חולים בישראל

חדר מיון ילדים בבית חולים

חדר מיון (או מחלקה לרפואה דחופה – מלר"ד) הוא המקום אליו מגיעים חולים או נפגעים על מנת לקבל טיפול רפואי ראשוני והפניה ליחידה הספציפית בבית החולים להמשך הטיפול.

מכיוון שיש לא מעט תרחישים שעלולים להביא לצורך להגעה למיון, הרי שבין חדרי המיון נהוג להבחין גם על פי אוכלוסיית היעד שלהם. במקרה הזה, ברורה המהות של חדרי מיון לילדים, המהווים חלק בלתי נפרד מהמערך של מרבית בתי החולים בישראל (ראו רשימה מטה).

אל מחלקות המיון לילדים מגיעים ילדים שסובלים מפגיעות שונות, בדרגות חומרה אלה או אחרות. אנשי המחלקה מעניקים לילדים את הטיפול ומחליטים האם יש לאשפז את הילד, ובמידה וכן – באיזו מחלקה. מכיוון שחוויית ההגעה למיון לא יכולה להיות נעימה עבור הילדים, בלשון המעטה, רבות מהמחלקות מאופיינות בעיצוב ידידותי כמה שניתן ובצוות רפואי המומחה בטיפול בילדים.

מחלקות מיון הילדים בבתי החולים בישראל

עקב העובדה שהגעה למיון ילדים חייבת להיעשות מבחינתו במלוא המהירות, ברור מדוע נרצה לדעת היכן מחלקת מיון הילדים הקרובה ביותר למקום המגורים שלנו. החדשות הטובות מהבחינה הזו הן שלא חסרות מחלקות מיון ילדים בבתי החולים בישראל.

אספנו עבורכם רשימה של המחלקות המרכזיות העונות על הקטגוריה הזו בישראל, חילקנו אותן לאזורים גיאוגרפיים מוגדרים והוספנו את פרטי יצירת הקשר עם כל אחת מהמחלקות.

אזור חיפה והצפון

אזור המרכז והשרון

אזור ירושלים

אזור הדרום

Exit mobile version