Site icon בתי חולים בישראל

מרפאת מטבוליזם וסוכרת בבתי החולים

אין זה סוד כי סוכרת היא אחת המחלות הנפוצות ביותר כיום בעולם: ההערכה היא שבשנת 2010, היו בעולם כ-220 מיליון חולי סוכרת, מחציתם לא אובחנו כלל.

אם נוסיף לכך מחלות נוספות הקשורות לחילוף החומרים בגוף (מטבוליזם), נבין מדוע אנחנו נכנסים לשדה משחק מורכב בכל קנה מידה. מרפאות המטבוליזם והסוכרת, הנמצאות במגוון בתי חולים בישראל, יכולות לסייע להתמודד עם הבעיה.

על מרפאות המטבוליזם והסוכרת בבתי החולים

השירותים של מרפאות המטבוליזם והסוכרת בבתי החולים נחלקים למספר תחומים עיקריים. כצעד ראשון, המדובר הוא על אבחון של כל אותן מחלות, הנעשה על פי החשד, או כחלק מבדיקות כלליות יותר.

בין השאר, ניתן ללמוד על סוכרת באמצעות בדיקות דם, המתמקדות ברמת הגלוקוז בו, כמו גם על פי כושר המסת הסוכר של אותו אדם. על מחלות המטולוגיות אחרות, דוגמת אוסטיאופורזיס וצפדינה, ניתן ללמוד באמצעות בדיקות שתן, בדיקות לצפיפות העצם ועוד.

פן אחר של פעילות מרפאות המטבוליזם והסוכרת בבתי החולים נוגע כבר למניעה של מחלות אלה, או בטיפול במחלות כשהן קיימות. גם כאן, רשימת הטיפולים רחבה בכל קנה מידה, וכולל תרופות, זריקות אינסולין, שימוש בתוספי תזונה או במכשירי עזר אחרים, המלצות על שינוי אורח החיים ועוד.

רשימת מרפאות מטבוליזם וסוכרת בבתי החולים בישראל

עקב שכיחותן של הבעיות עימן מתמודדים, ברור מדוע בכמה מבתי החולים המרכזיים בישראל ניתן למצוא מרפאות, שתכליתן העיקרית היא התמודדות עם מחלות מטבוליות, בדגש על סוכרת. הרשימה הבאה מציעה את המרפאות המרכזיות, כולל פרטי יצירת קשר עם כל אחת מהן. לנוחיותכם, החלוקה היא על פי אזורי הארץ.

מרפאות ארציות

אתר טבעלייף – טיפול בסוכרת – tevalife.co.il

אזור הצפון

אזור המרכז והשרון

אזור ירושלים

Exit mobile version