גיל-עד מרכז גריאטרי ציבורי אזורי (ע"ר) תל השומר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בתוך המתחם של בית החולים "תל השומר" ישנו שטח ירוק ופסטורלי ובו ניצבים בתי קרקע קטנים. מקום זה הוא מרכז "גיל-עד" אשר משמש בית חם ואוהב לקשישים, לתשושי נפש ולאנשים סיעודיים. המרכז הגריאטרי מעניק למטופליו יחס מקצועי ואנושי באווירה חמה, נעימה וטובה.

אודות מרכז גיל-עד

גיל-עד מרכז גריאטרי ציבורי הוא מלכ"ר (מוסד ללא כוונות רווח) שכל ההכנסות אשר מגיעות אליו מוקדשות אך ורק לדיירים שבו. המטרה העיקרית של אנשי הצוות במרכז גיל-עד היא לתת לדיירים טיפול מסור ולדאוג לכך שחייהם יהיו מלאי משמעות למרות מצבם הפיזי, הנפשי והמנטלי. כל הדיירים מקבלים יחס שווה ותנאים טובים תוך התאמה מלאה לצרכים האישיים של כל אחד. גם בני המשפחות של הדיירים מקבלים יחס חם ומסור מאנשי הצוות במרכז.

הדיירים במרכז גריאטרי ציבורי גיל-עד נהנים מיחס כל כך אישי עד הרמה הבסיסית ביותר של דאגה יומיומית, התאמה אישית של דברים פרטיים, טיפול סיעודי צמוד וליווי בפעילויות המגוונות אשר ניתנות במקום. כל דייר לפי יכולותיו הוא, לפי רצונותיו ולפי אופיו. המטרה של אנשי המרכז היא לתת לדיירים את ההרגשה שהם בביתם שלהם, להרגיש הכי בטוחים והכי רצויים.

גיל-עד מרכז גריאטרי ציבורי מעסיק אנשי צוות במשך 24 שעות ביממה מסביב לשעון. צוות העובדים במרכז הם אנשי מקצוע מוסמכים במיוחד עבור אוכלוסיית הדיירים במקום, הם עוברים הכשרות וקורסים מעשיים ומתמחים בנושאים שונים של הפן הטיפולי באוכלוסייה גריאטרית.

המחלקות במרכז גריאטרי גיל-עד

במרכז גיל-עד יש כמה מחלקות טיפוליות אשר מטפלות במסירות אין קץ בקשישים, בתשושי נפש ובאנשים סיעודיים. להלן המחלקות:

  • מחלקות סיעודיות – ישנן מספר מחלקות כאלו אשר מיועדות לאנשים שאינם מסוגלים לתפקד בכוחות עצמם במהלך היומיום והם זקוקים לעזרה בפעולות בסיסיות כגון הלבשה, רחצה, אכילה, ניידות, שליטה על צרכים ועוד.
  • המחלקה לתשושים – מחלקה זו מיועדת עבור אנשים אשר זקוקים לסיוע ברמה קלה או חלקית על מנת שיוכלו לבצע את הפעולות היומיומיות. צוות העובדים במחלקה עוזר לכל אדם אשר מתגורר במחלקה על פי הצרכים האישיים שלו.
  • המחלקה לתשושי נפש – זוהי מחלקה מוגנת שמאכלסת אנשים ניידים (לא סיעודיים) אשר סובלים מבעיות נפשיות או ממחלות כמו אלצהיימר ודמנציה. אנשי הצוות של המחלקה עברו השתלמויות רבות במיוחד לעבודה עם אוכלוסיית תשושי נפש.

השגחה רפואית צמודה במרכז

בתוך מרכז גיל-עד ניתנת השגחה רפואית של רופאים ואחיות במשך כל שעות היממה מסביב לשעון. בנוסף להשגחה המתמדת, דיירי המרכז גריאטרי ציבורי נהנים מטיפולים מגוונים אשר מותאמים לכל אחד באופן אישי, על פי צרכיו הרפואיים: טיפולי ריפוי בעיסוק, טיפולי פיזיותרפיה ושיעורי התעמלות אשר ניתנים על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

פעילויות פנאי וחברה

מדי יום בשעות הבוקר ואחר הצהריים נערכות במרכז גיל-עד פעילויות שונות לרווחת הדיירים כדי להעניק לחייהם משמעות ותוכן. הפעילויות המוצעות הן חוגי נגינה, סדנאות יצירה, שעת אקטואליה, שיעורי העשרה, הקראת סיפורים, טיפולי מניקור, הצגות, סרטים, הופעות מקהלה, משחקים קבוצתיים, שיעורי התעמלות, פיזיותרפיה, טיפול על ידי בעלי חיים ועוד.

בני המשפחות

ביקורים של בני המשפחה חשובים מאוד עבור דיירים של מרכז גיל-עד ועבור בריאותם ולכן המרכז מאפשר להם להגיע בכל שעה בלי הגבלת זמנים. במרכז ישנן פינות ירק שאפשר לשבת עם בני המשפחה, יש גני משחקים עבור הילדים ויש אווירה משפחתית נהדרת. בני המשפחות של דיירי מרכז גיל-עד מקבלים יחס חם וסיוע בעת הצורך מהצוות המקצועי במקום.

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן