בית חולים פרטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בתי חולים פרטיים מרכזיים בארץ:

בית חולים אלישע – ממוקם בשכונת כרמל שבחיפה, מעניק שירותים רפואיים כגון: ניתוחים, מחלקות שיקום, ניתוחים אסתטיים, מחלקה להפריות חוץ גופניות, מכון גסטרו ועוד. נמצא בבעלות פרטית בלבד.

בית חולים אסותא – בית החולים הפרטי של קופת חולים מכבי ובבעלותה, סניפי בית החולים ממוקמים ברחבי הארץ. מציע ניתוחים כירורגיים מכל הסוגים, אשפוז, מכון דיאליזה, מכון אונקולוגי, שירותי אבחון וייעוץ ועוד. בכלליות מעניק את כל השירותים הקיימים כמעט בבתי החולים הפרטיים. מאפשר שהייה ואשפוז בחדי VIP ועוד. אסותא תל אביב, אסותא חיפה, אסותא באר-שבע, אסותא ראשון לציון

מרכז רפואי רמת אביב – ממוקם בתל אביב ונמצא בבעלות פרטית מלאה. מציע מרפאות מומחים, מכון CT והדמיות ממוחשבות, ניתוחים כירורגיים עם התמחות בניתוחים שאינם פולשניים ומחלקת אשפוז.

בית החולים "נארא" – ממוקם ברמת גן ונמצא בבעלות פרטית. המרכז מציע ניתוחים קטנים ובינוניים, שהיית לילה בלבד, ניתוחים אסתטיים, התמחות בהרדמת ילדים, ניתוחי עיניים וניתוחים גניקולוגיים.

בית חולים הרצליה מדיקל סנטר – ממוקם בהרצליה ונמצא כיום בבעלות משותפת עם קופת החולים הכללית. בדומה לבית החולים אסותא מציע מדיקל סנטר שירותים מגוונים ואשפוז בתנאים ייחודיים וברמה גבוהה במיוחד.

ישנם בתי חולים נוספים קטנים יותר הנמצאים בבעלות פרטית ומציעים שירותים דומים. אלו מתמחים בדרך כלל בשירות רפואי ספציפי כמו ניתוחי לייזר לעיניים למשל.

בתי חולים פרטיים בישראל

בישראל בתי חולים רבים. רובם בתי חולים ציבוריים הממומנים על ידי כספי המיסים, דמי החבר בקופות החולים ועל ידי הממשלה תחת תקציב משרד הבריאות. לעומתם בתי החולים הפרטיים מתנהלים כעסק לכל דבר. בדומה לבתי החולים הציבוריים הם משרתים את כלל האוכלוסייה את תעריפי הטיפול והאשפוז בהם הינם אחרים, יקרים יותר ונתונים להחלטת הוועד המנהל את בית החולים ולא להחלטות ממשלתיות ציבוריות. בתי החולים הפרטיים ממוקמים במקומות שונים ברחבי הארץ ומציעים טיפולים, ניתוחים, ייעוץ ואבחון וכדומה וכן אשפוז יום או יותר בתנאים הגבוהים ביותר.

בתי החולים הפרטיים מעוניינים להציע את שירותים הרפואיים המתקדמים ביותר ומעסיקים את הרופאים המומחים הגדולים ביותר בתחומם בארץ. מלבד כוח אדם יוקרתי גם הציוד וחדרי האשפוז הינם ברמה גבוהה מאד. חדרי ניתוח מצוידים במיטב הטכנולוגיה הרפואית הקיימת, חדרי אשפוז מפנקים ועוד, כל אלו הופכים את האשפוז ליקר מאד, אך ללא ספק לנוח הרבה יותר.

התמחויותיהם של בתי החולים הפרטיים

ישנם סוגים שונים של בתי חולים פרטיים. יש שמציעים ניתוחים פלסטיים וכירורגיים בלבד. ישנם בתי חולים המציעים שירותי שיקום ואורתופדיה, יש כאלה המציעים מגוון גדול ורחב של שירותים בדומה מאד לבית חולים ציבורי ויש שמציעים שירותי איתור ואבחון בלבד, ללא טיפול ואשפוז. כל בית חולים שכזה מתמחה בתחומו ומעסיק כאמור רופאים מומחים מהארץ ומהעולם.

חלק מבתי החולים הפרטיים עובדים בשיתוף עם קופת החולים ועם חברות הביטוח השונות, אלו מפנות במידת הצורך מטופלים אל בתי החולים הפרטיים מסיבות שונות, עומס במחלקות או בחדרי הניתוח או מומחה הפועל אך ורק בבית החולים הפרטי וקופת החולים או חברת הביטוח מוכנים לממן את הייעוץ או הניתוח בשירותיו.

יתרונות יש וחסרון אחד

יתרונות בית החולים הפרטי על הציבורי הם בעיקר השירותים הרפואיים המתקדמים ובראשם הרופאים הבכירים וכן הנוחות והפינוק בזמן האשפוז. כיום חולה הפונה אל בית חולים פרטי דורש לקבל את מלוא "החבילה": ייעוץ ואבחון מתקדמים, אפשרות לבחור את הרופא המנתח, חדרי ניתוח וציוד רפואי מתקדמים, אשפוז בתנאים הנוחים ביותר, חדר פרטי אסתטי ומעוצב, ניקיון וסדר ללא רבב, שירות חדרים 24 שעות ביממה, אוכל ברמה גבוהה, פיקוח רפואי מקיף.

אם נחפש חסרון במערכת הפרטית נמצא אותו כנראה במעמד התשלום, התשלום עבור אשפוז של לילה בסוויטה פרטית בבית החולים "מדיקל סנטר" בהרצליה למשל עשוי להגיע ל-1000 דולר ללילה. מה שהופך את הפינוק שנקרא בית חולים פרטי נגיש עבור מי שהפרוטה בהחלט נמצאת בכיסו. אך לפחות לפי הנתונים הקיימים כיום יש מי שמשלם גם סכומים כאלו ומאפשר לבתי החולים הפרטיים לפרוח.

הפציינט בישראל של היום כבר לא רואה בבתי החולים הפרטיים שירותי מותרות, ההיפך, הבריאות וימי ההחלמה נתפסים כתקופה חשובה מאין כמוה וכהזדמנות להוציא את הכסף על מטרה חשובה באמת. זו אולי אחת הסיבות שבתי החולים הפרטיים בישראל זוכים בעשורים האחרונים לפריחה של ממש.

https://hevra.org.il/08/%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%AA%D7%90-%D7%94%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91/

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן