למה צריך לעשות ביטוח רפואי בחול?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אם אתם שואלים למה צריך לעשות ביטוח רפואי בחו"ל, כנראה שעד היום לא יצא לכם לשמוע על כל מיני סיפורים של אנשים אשר היו זקוקים, לא עלינו, לשלם על טיפולים רפואיים בעודם שוהים בחו"ל. אם ככה, אנחנו נשמח להיות מי שחושפים אתכם בפני הנתונים האמיתיים והעובדות החשובות – המשיכו לקרוא.

בואו נתחיל אחרת – למה לא לעשות את הביטוח?

בואו באמת נבין את הדברים דווקא מהצד ההפוך שלהם הפעם, נשאל מדוע לא לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. בראש ובראשונה, אל תעשו ביטוח נסיעות אם אתם מעוניינים להיות חשופים בפני סיכונים בטיחותיים, רפואיים וכלכליים שונים. אם זה מרגיש לכם נכון, אל תעשו את הביטוח הנדרש כאשר טסים לכל מדינה בחו"ל. כמו כן, אל תעשו את הביטוח אם אתם מעוניינים שלא יהיה לכם שום כיסוי על בתי מלון אשר מתבטלים, טיסות אשר מתבטלות, שלא יהיה לכם כיסוי על ציוד או כבודה שהולכים לאיבוד וכו'. אנחנו כמובן ציניים, כי אף אחד לא באמת מעוניין בכל הכתוב לעיל. לכן, התשובה היא ברורה – רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל כאשר מעוניינים להיות מכוסים ובטוחים ב-100% כי כל הוצאה בלתי צפויה תקבל כיסוי בחברת הביטוח.

כל הסיבות בגינן ביטוח נסיעות לחו"ל הכרחי

למרות כל מה שציינו לעיל, אתם עדיין לא בטוחים אם לרכוש ביטוח רפואי בחו"ל או לא? קראו על ביטוח לפי מצב רפואי ובריאותי של מבוטחים, או לחילופין, עברו על המידע הבא אשר מתאר מדוע ביטוח רפואי בחו"ל חיוני ואפילו קריטי. תנו לנו לשפוך אור על הנושא, ולהסביר אותו בכמה מילים פשוטות:

  • עלויות רפואיות גבוהות: בסופו של דבר, עלויות הטיפול הרפואי בישראל ובכל העולם יכולות להיות גבוהות מאוד, במיוחד במדינות מפותחות כמו ארצות הברית, קנדה ואירופה. אפילו טיפול רפואי פשוט יחסית יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. לכן, ביטוח רפואי יכול לכסות את רוב, אם לא את כולו, את העלויות הרפואיות, ולמנוע מכם להיקלע לקשיים כלכליים חמורים.
  • קשיים בהתמצאות במערכת הבריאות: מערכת הבריאות במדינות רבות שונה ממערכת הבריאות בישראל. לכן, ייתכן שיהיה לכם קשה למצוא רופא דובר עברית, להתמצא בהליכים הבירוקרטיים ולקבל את הטיפול הרפואי המתאים. ביטוח רפואי יכול לספק לכם סיוע ותמיכה לאורך כל התהליך, החל מחיפוש רופא, דרך ייעוץ וליווי בעברית ועד קבלת החזר כספי עבור הוצאות רפואיות.
  • מצבים חירום רפואיים: במקרה של חלילה תאונה, מחלה קשה או פציעה חמורה, ביטוח רפואי יכול לספק לכם את הכיסוי הדרוש לפינוי רפואי חזרה לישראל, טיפולים מיוחדים ותרופות יקרות.

בסיכומו של דבר, ביטוח רפואי יכול להציל חיים במקרים רבים, וזו הסיבה העיקרית לכך שחשוב לרכוש פוליסה טרם אתם עולים על המטוס בנתב"ג. עם הביטוח הנכון, אשר מכסה את מאפייני הפוליסה המתאימה לכם, תוכלו לטוס בראש שקט.

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן