מרכז גריאטרי גיל עוז בפתח תקווה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הגריאטרי "גיל עוז" בפתח תקווה הוא מקום ייחודי שמטפל באנשים גריאטריים, תשושי נפש וסיעודיים. המקום פועל ברישיון משרד הבריאות והוא עומד בסטנדרטים גבוהים מאוד בכל מה שקשור בטיפול בגריאטריים, הן מבחינת צוות הרופאים והן מבחינת המכשור הרפואי.

ביחד עם הטיפול הרפואי שישנו במרכז גיל עוז, ישנן התייחסויות לכל הפן החברתי- תרבותי- תעסוקתי של האנשים שמאושפזים במקום. כל הפעילויות הללו נעשות מתוך כוונה לשפר את איכות החיים של המאושפזים והדיירים במקום וליצור אווירה נעימה וחברתית.

אודות מרכז גיל עוז

מרכז גיל עוז משמש כבית חולים גריאטרי והוא ממוקם בקרבת מקום לבית חולים בלינסון בפתח תקווה, תוך עבודה שיתוף פעולה הדוק עמו. המרכז פועל מזה 13 שנים, מאז שנת 2002 וכיום הוא מכיל 144 מיטות עבור חולים במצב סיעודי ועוד 60 מיטות במחלקה מיוחדת לקשישים תשושי נפש.

במרכז הגריאטרי גיל עוז ישנם שני סוגים של חדרים- פרטיים או זוגיים, וכל חדר מאובזר בריהוט מלא ובאמצעי בטיחות כמו לחצני מצוקה. חלק מהחדרים בגיל עוז הם מיוחדים לטיפולים בקשישים עם פצעי לחץ ובהם ישנן מקלחות מיוחדות אמבטיות- ג'קוזי ועוד כל מיני אמצעים אחרים למען שמירה על בטיחותם של החולים.

מכיוון שמרכז גיל עוז פועל כבית חולים לכל דבר, צוות העובדים שם כולל רופאים מתחומים שונים כמו נוירולוג, רופא גריאטרי, פסיכו-גריאטרי, רופא פנימי, רופא למחלות זיהומיות, רוקח, אחים, דיאטנים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בדיבור ועובדים סוציאליים.

השירותים שניתנים במרכז גיל עוז

מרכז גריאטרי גיל עוז נותן לדייריו סל שירותים גדול מאוד שעומד בכל הסטנדרטים של בתי חולים ושל בתי אבות בארץ. האנשים אשר מאושפזים שם נמצאים לעתים תקופה ממושכת והם מקבלים טיפול רפואי והשגחה סיעודית 24 שעות ביממה, שירות של אבחון רפואי, אבחון פסיכולוגי ואבחון פסיכו- גריאטרי, אספקה של ציוד רפואי נדרש ושל מוצרי ספיגה, שירות של עובדים סוציאליים ושירות של רופאים מומחים בתחומים שונים שנותנים הערכות תפקודיות.

בנוסף, המטופלים משתתפים במסגרות של טיפול באמצעות בעלי חיים, ריפוי בעיסוק ובמגוון רחב של פעילויות שיקומיות. הדיירים של גיל עוז נהנים גם מחוגים, חוגגים ימי הולדת, ערבי שירה, טיולים במרחב החיצוני של המרכז ועוד פעילויות פנאי וחברה.

מחלקות במרכז גיל עוז

במרכז גריאטרי גיל עוז ישנן שלוש מחלקות עיקריות:

  • מחלקת צעירים שיקומיים שזקוקים לשירותים סיעודיים (מדובר בגילאים 60-18). במחלקה זו, בניגוד לשתי המחלקות האחרות, ניתנים שירותי פיזיותרפיה ברמה מתוגברת וישנו צוות תעסוקתי.
  • מחלקת סיעוד שבה מאושפזים ומתגוררים אנשים שזקוקים לטיפולים, להשגחה צמודה ולעזרה בתפקוד השוטף של היומיום. הצוות שעובד במחלקה זו מומחה בטיפול בחולים קשישים סיעודיים והוא כולל רופאים, עובדים סוציאליים (דואגים לטיפול גם בבני משפחות הקשישים), פיזיותרפיסטים ודיאטנית.
  • מחלקת תשושי נפש שבה מאושפזים ומתגוררים קשישים במצב קוגניטיבי נמוך במיוחד והם זקוקים לטיפול ולהשגחה של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

בנוסף למחלקות האשפוז, במרכז גיל עוז פועל מכון פיזיותרפיה שבו ניתנים טיפולים מתקדמים בתחום השיקום וגם טיפולים בתחום הריפוי בעיסוק. כמו כן, פועלת במרכז גם מחלקה להחלמה ולשיקום הלב שמעניקה טיפולים ושירותים לאנשים לאחר מחלת לב או כל מחלה קשה אחרת וכעת הם זקוקים לשיקום.

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן