בית החולים מאיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: רחוב טשרניחובסקי 59 , כפר סבא

טל: 1-700-70-70-65

פקס: 09-7441730

בעלות: שירותי בריאות כללית

מנהל: ד"ר אשר אלחיאני

אודות בית החולים מאיר

בית החולים מאיר נמצא בעיר כפר-סבא והוא קרוי על שמו של יוסף מאיר, אשר בעבר שימש כמנהל הראשון של קופת חולים כללית. בית חולים זה הוא בית החולים הראשי באזור השרון. בית החולים הוקם בשנת 1956 כאשר במקור הוא יועד לחולים במחלת השחפת. מאחר שמחלה זו מוגרה מהארץ הכריזו על המרכז בשנת 1962 כעל בית חולים כללי.

בבית החולים ישנן כיום כשבע מאות מיטות אשפוז. במקום מרכז המוביל מסוגו בארץ לרפואת ספורט והוא מעניק את כל הטיפול והידע הנחוצים לספורטאי ישראל. בית החולים מאיר מסונף לבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב והוא מכשיר סטודנטים לרפואה באמצעות לימודים קליניים. בית החולים מאופיין בשירותים רפואיים מתקדמים ומקצועיים, איכות הטיפול לכל חולה ומטופל היא גבוהה והיחס הניתן למטופלים הוא יחס חם ותומך.

מחלקות ומכונים בולטים בבית חולים מאיר

המחלקה האונקולוגית

המחלקה האונקולוגית בבית החולים מטפלת בחולים מעל גיל 18 והיא כוללת רופאים ואחיות המומחים בתחום, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים ומתנדבים. הצוות המקצועי והמיומן פועל ככל יכולתו למען רווחתם של החולים ובני משפחותיהם. במחלקה ניתנים טיפולים כימותרפיים, טיפולים ביולוגים, טיפולים חיסוניים, טיפולים תומכים, ניקוז נוזלים מהריאות וחלל הבטן וטיפולי הזלפה לעורק הכבד.

החולים המגיעים למחלקה מופנים על ידי רופא קופת החולים או על ידי המחלקה בה הם שוהים בבית החולים. עם הגיעו של החולה למחלקה, נערך דיון מיוחד אשר קובע את המשך הטיפול בו. המחלקה גם כוללת מרפאת מעקב אשר משרתת חולים אשר סיימו את תהליך הטיפול, חולים אמבולטוריים וחולים שנמצאים במעקב על ידי הרופא המטפל. במחלקה מעניקים גם טיפולים פסיכולוגים לחולים ולבני המשפחה על מנת לסייע להם בקשיים הנפשיים המלווים את המחלה.

המכון להתפתחות הילד

המכון להתפתחות הילד בבית החולים מאיר מטפל בתינוקות, פעוטות וילדים אשר סובלים מבעיות התפתחותיות, חלקן בעיות מולדות כגון תסמונות גנטיות ועיכובים התפתחותיים אשר התגלו אצל הילד במהלך שנות חייו המוקדמות. המכון גם מטפל בילדים אשר נולדו טרם זמנם ומועדים לקשיים התפתחותיים. המכון כולל צוות רב תחומי ומקצועי: מרפאות בעיסוק, פסיכולוגים, רופאים התפתחותיים, פיזיותרפיסטים, קלינאיות תקשורת, עובדות סוציאליות ופסיכיאטר. צוות המחלקה מאבחן את הילדים ולאחר מכן, על פי האבחון מעניק את הטיפול הנדרש לכל ילד וילד. צוות המכון שם דגש רב על שיתוף פעולה עם ההורים ומספק להם הנחיות כיצד לנהוג עם הילד ולהקל עליו.

מרפאת כאב

מרפאת הכאב בבית החולים מאיר מיועדת לכול סוגי הכאב ולסובלים מכאבים כרוניים. תסמונת הכאב הכרוני היא תסמונת המאופיינת על ידי כאבים אשר נמשכים במשך תקופה של שישה חודשים לפחות. במרפאת הכאב של בית החולים מטפלים בחולים הסובלים מכאבי גב אשר מקורם בשלד או במערכת העצבית. כמו כן מטפלים בחולים אשר סובלים מכאבים כתוצאה ממחלת הסוכרת, הפרעות מטבליות, כאבים כתוצאה מניתוחים וכאבים אשר מקורם במחלות ממאירות.

כמהלך ראשון אוספים במחלקה מידע על תולדות המחלה, מבצעים בדיקות רפואיות ועל פי הנתונים הללו קובעים את אופן הטיפול בחולה. הטיפולים כוללים שני מסלולים: המסלול הראשון מעניק טיפולים שמרניים באמצעות תרופות, פיזיותרפיה ושיקום. המסלול השני כולל טיפולים פולשניים באמצעות הזרקת חומרי הרדמה, הזרקות אפידוראליות, השתלת אלקטרודות, טיפולים בגלי רדיו ועוד.

חשוב גם לציין את מרפאת הספורט הייחודית של בית החולים אשר מטפלת  בספורטאים האולימפיים של ישראל. המרפאה כוללת בין היתר חדר כושר רפואי, שיקום נשימתי, טיפול בחולי סוכרת על ידי פעילות ספורטיבית, תוכנית מיוחדת לנשים אשר סובלות מעודף משקל ומתקשות להרות, אורתוסקופיה ועוד.

לכניסה לאתר הבית של בית החולים מאיר – לחצו כאן

מרוק התמונה: ויקיפדיה, יוצר: Ori~

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן