בית חולים ביקור חולים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: רחוב הנביאים 74, ירושלים

טל: 02-6464444

בעלות: פרטית

מנכ"ל: ד"ר רפאל פולק

אודות בית חולים ביקור חולים

בית החולים נוסד בשנת 1826 והוא ממוקם במרכז העיר ירושלים ומשלב רפואה מודרנית במקביל לצביון הדתי שלו. בית החולים כולל צוות רב תחומי מקצועי מיומן ובעל ניסיון רב והודות לו מקבלים החולים את הטיפול הטוב ביותר.

צוות בית החולים כולל: רופאים מומחים, אחיות, מתנדבים, תורמים אנשי מנהלה ומשק. בבית החולים 650 אנשי צוות, ביניהם 120 רופאים מומחים ופרופסורים, מעל מאתיים אחיות, מעל מאה אנשי צוות פרא-רפואיים ומתנדבים אשר משולבים במערך התמיכה של בית החולים. כל חולה ומטופל זוכה לקבל בבית החולים יחס אישי, חם ותומך עם הקפדה על שמירת פרטיותו, כבודו וצניעותו.

בית החולים מעניק משקל רב לא רק לטיפול הרפואי אלא גם לטיפול הסיעודי ומידת החסד. במהלך השנים נמצא בית החולים ביקור חולים בתהליך של גדילה וצמיחה מתמדת על מנת לספק את דרישות החולים על הצד הטוב ביותר ותוך כדי קליטתם של אנשי מקצוע חדשים, מבין הטובים בתחום. בית החולים כולל יחידה לטיפול נמרץ חדשה המשתמשת בציוד המשוכלל ביותר בנמצא אשר הודות לו ניתן לספק תמיכה רב מערכתית למטופלים. מחלקה חדשה נוספת היא מחלקת היולדות ומחלקת הפגים אשר משרתות יותר מ-6000 יולדות ותינוקות כל שנה.

מחלקת ילדים

המחלקה לילדים כוללת כ-36 מיטות, חדרים המכילים שניים עד שלושה ילדים וחדרי בידוד. בכול חדר ניתן למצוא מיטה או מושב מיוחד המשמש את הורי הילד הנמצאים בקרבתו. צוות המחלקה כולל: רופאים מומחים בתחום, אחיות, עובדת סוציאלית, פסיכולוגית, אשר נמצאים בקשר רציף עם הקהילה ועושים ככל שביכולתם למצוא פתרונות נדרשים במהלך האשפוז. מחלקת הילדים כוללת גם מחשבים מצוידים בתוכנות לימודיות , טיפול במוסיקה וטיפול ביצירה. הרופאים במחלקה מומחים בתחומים הפדיאטריים ביניהם: קרדיולוגיה ופולמונולוגיה.

מחלקת כירורגיה

מחלקה זו מטפלת בחולים אשר סובלים ממחלות כירורגיות דחופות ואלקטיביות. המחלקה כוללת את הציוד המשוכלל ביותר בתחום המחלקה פועלת תוך כדי שיתוף פעולה עם שאר המכונים והמחלקות של בית החולים: מחלקת הרדמה, מכון לגסטרואנטרולוגיה, מחלקה לטיפול נמרץ, מחלקה פנימית ועוד מחלקות.

לחולים והמטופלים ניתן האיפול הסיעודי ורפואי הטוב ביותר ובנוסף אליהם עובדים במחלקה אנשי המקצועות הפרא-רפואיים כגון תזונאיות, פיזיותרפיסטים, עובדות סוציאליות ועוד. בין הניתוחים המתבצעים במחלקה: טיפול לסובלים מעודף משקל באמצעות מעקף קיבה או ניתוח טבעת, ניתוחי בקע מפשעתי, כריתת תוספתן, ביופסיה של חלל הבטן, כריתת בלוטת התריס, לימפומות, כירורגיה פרוקטולוגית , ניתוחי ושט, ניתוחי קיבה, ניתוחי שד לא קוסמטיים, וניתוחים כירורגיים זעיר-פולשניים.

המכון לטיפול בסוכרת

המכון לטיפול בסוכרת בבית חולים ביקור חולים מנוהל על ידי ד"ר יוסף קליינמן אשר נחשב למומחה בתחומו בטיפול מחלת הסוכרת והוא גם הצליח לפתח שיטה מיוחדת אשר מטפלת בפצעים הנובעים ממחלת הסוכרת באמצעות מכשיר לייזר. הרופא מעניק טיפול לחולי סוכרת אשר סובלים מפצעים קשיי ריפוי בגפיים, חולים אשר סובלים מבעיות כלי דם עורקיים וורידיים וחולים אשר סובלים מבעיות עור הנובעות ממחלות אימונולוגיות.

המכון לסוכרת משתמש בידע הקונבנציונאלי, תא לחץ המכיל חמצן גופרתי, מכשירי לייזר המופעלים באמצעות גלי אור בעלי אורכים ועוצמות משתנות כך שתוצאות הטיפול בחולי הסוכרת בהחלט מוצלחות ומשביעות רצון. רבים הם המטופלים אשר ניצלו מקטיעות גפיים הודות למקום וחולי סוכרת מכול רחבי הארץ מגיעים לצורך טיפול ביחידה מיוחדת זו. בשל פופולאריות המכון והדרישה ההולכת וגוברת, מוקם מכון חדש, נרחב יותר אשר יציע את המכשור הטוב ביותר בתחום.

לכניסה חאתר הבית של בית חולים ביקור חולים – לחצו כאן

מקור התמונה: ויקיפדיה

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן