מרכז רפואי רבקה זיו צפת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: ת.ד 1008 צפת

טל: 04-6828811

077-6828811

בעלות: ציבורית (מדינת ישראל)

מנהל: ד"ר אוסקר אמבון

אודות מרכז רפואי רבקה זיו צפת

מרכז רפואי זיו הוקם בשנת 1910 ועם הזמן גדל והתפתח למימדיו בהווה. בשנת 2010 חגג המרכז מאה שנים להיווסדו. בית החולים הראשון היה ממוקם היכן שנמצאת היום מכללת צפת ובשנת 1973 הוא עבר למבנה בו הוא פועל כיום.

למרכז הרפואי זיו הישגים מרובים והוא מונחה על ידי ערכים ביניהם הענקת שירות רפואי איכותי לאוכלוסיית האזור על מנת שהתושבים לא יצטרכו לנסוע למקומות מרוחקים. בבית החולים שוררת אווירה חמה ומשפחתית. מגוון השירותים אותם מציע בית החולים הורחב בשנים האחרונות, והוא פועל באמצעות שיטות ריפוי חדשות ומתקדמות ובאמצעות מכשירים משוכללים, כך שהטיפול המוענק לחולים בבית החולים הוא מהטובים שיש.

מחלקות בולטות במרכז הרפואי זיו

מרפאת חרדה

מרפאת החרדה נמצאת בסמוך לחדר המיון. המטופלים מופנים באמצעות המרפאה הפסיכיאטרית למבוגרים ולאחר מכן עוברים אבחון. לאחר סיום האבחון מופנים המטופלים לטיפול פסיכיאטרי או טיפול פסיכותרפויטי התנהגותי קוגניטיבי בהתאם לתוצאות האבחון.

מגוון הפרעות חרדה שונות מטופלות במחלקה: הפרעות חרדה כללית, הפרעות פאניקה, הפרעת טורדנות כפייתית וסוגים של פוביות שונות. המרפאה ממוקמת בצורה כזו  שהיא מאפשרת נגישות גדולה יותר לאנשים הסובלים מחרדות ומתביישים לאור העובדה שהם זקוקים לעזרה פסיכיאטרית.

מרפאה לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס

גידול במעי הגס הוא הגידול השני בשכיחותו בארץ. מחלה זו שכיחה במיוחד לאחר גיל 50 ועם הגיל, הסיכון לחלות בה הולך וגדל.

כאשר המחלה מתגלה בשלביה המוקדמים, קיים סיכוי של תשעים אחוזים להחלים ממנה באמצעות טיפול כירורגי מתאים. ככל שהמחלה תתגלה מוקדם יותר כך ניתן לשפר את תוצאותיו של הטיפול ולהעלות את איכות החיים של המטופלים.

כמו כן, המרפאה גם מיועדת למשפחות בהן נתגלו מחלות ממאירות מסוג אחר. במחלקה עובדים שני רופאים גסטרואנטרולוגים ורופא גניטקאי אחד. באם החולים יסכימו לכך, יפנה צוות המחלקה לבני המשפחות לצורך מתן ייעוץ ובדיקות. רצוי מאוד ליידע את קרובי המשפחה באשר למחלה והצורך בבדיקות מוקדמות כאמצעי מניעה. ישנן משפחות אשר עוברות תהליך של עיבוד גנטי על מנת לאתר באם ישנה נטייה משפחתית להיווצרותם של גידולים. בית החולים ממליץ לנבדקים לעבור בדיקת קולונוסקופיה אשר מבוצעת בבית החולים .

המחלקה לטיפול בסוכרת

בית החולים זיו יכול להתגאות בהישגיו בתחום מחלת הסוכרת. בית החולים הוא בין המובילים בעולם בתחום המחקרים הקליניים הנוגעים למחלה. רבים הם האנשים מצפונה של הארץ  וממקומות אחרים אשר משתתפים במחקרים.

המחלקה לטיפול בסוכרת מובילה ברמת המקצועיות שלה, במסירות לחולים ובעבודה קשה ומאומצת של אנשי הצוות הרפואי. כל המטופלים מקבלים טיפול פרטני, באמצעות התרופות המתקדמות ביותר בתחום, תרופות אשר נועדו למנוע סיבוכים בכליות , בעיניים ובעוד אברים. סובלים מהמחלה מוזמנים ליצור קשר עם המחלקה ולהיענות בהקדם.

בית הספר לאחיות

בית הספר הכשיר מאות תלמידים אשר למדו במסלול לימודים לתואר אח/ות מוסמ/ת. ישנם מסלולים מיוחדים לבעלי משפחות, מסלולים המסיבים אקדמאים למקצועות הסיעוד, הסבת אחיות ממדינות חבר העמים לתואר הסמכה והסבת אחיות מעשיות לאחיות מוסמכות.

בית הספר בשיתוף עם מכללת צפת מתפקד כשלוחה של אוניברסיטת בר אילן ומעניק לבוגרים תואר בי.איי במדעי החים והחברה. בית הספר גם מציע מסלול הכשרה אשר משלב לימודים אקדמאיים ובתום שנת לימודים נוספת לתואר ההסמכה, יקבלו הבוגרים תואר בי.איי מאוניברסיטת ניו-אינגלנד שבארה"ב. לאחר שלוש שנות לימוד, יוכל כל בוגר להשלים תואר בתחום הסיעוד באחת האוניברסיטאות המוכרות לשם תוכנית זו.

לכניסה לאתר הבית של מרכז רפואי רבקה זיו צפת – לחצו כאן

מקור התמונה: אתר מרכז רפואי רבקה זיו צפת

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן