קליניקות להפסקת הריון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קליניקות להפסקת הריון

אחת השאלות העיקריות מבני רבות העולה במקרה של הפסקת הריון, היא מהו המקום הבטוח ביותר לבצע את התהליך החשוב הזה. ברור מדוע אי אפשר להתפשר:קליניקות להפסקת הריון הפלה היא תהליך אשר פשוט אי אפשר להתפשר במקצועיות הגורם שמבצע או מלווה אותו, חוויה שעלולה להותיר חותם שלילי למשך שנים כאשר אינה נעשית בצורה טובה מספיק. קליניקות להפסקת הריון ברחבי הארץ הפועלות באופן פרטי, דוגמת עתידים מדיקל סנטר, מציעות את הפתרון האידיאלי למצב הרגיש הזה.

על קליניקות להפסקת הריון

בניגוד לבתי חולים ציבוריים, קליניקות להפסקת הריון מיועדות להיות כתובת אחת בה ניתן לבצע את התהליך כולו, מתחילתו ועד לסופו. זה מתחיל עם הוועדה להפסקת הריון, אשר מחליטה האם במקרה נתון יכולה וצריכה האישה לעבור את ההפלה. משרד הבריאות בישראל מאפשר קיום ועדות בחלק מהמוסדות המיועדים, ועדות אשר אמורות להיות מורכבות מרופאי נשים מומחים ומעובדת סוציאלית. הרכב הוועדה המשולב בקליניקות להפסקת הריון מבטיח שהמקרה ייבחן מכל הזוויות.

לאחר שמוחלט כי האישה יכולה לבצע הפלה, מתחיל השלב המעשי של התהליך בקליניקות להפסקת הריון. בהתאם למאפייני ההיריון, לשלב בו הוא נמצא ולרצונות האישה יוחלט האם יש לבצע הפסקת הריון תרופתית, או שמא הפלה המבוססת על ניתוח כירורגי. בדרך כלל בשלבים מוקדמים, וכאשר התנאים מאפשרים זאת, העדיפות תהיה מטבע הדברים לטיפול התרופתי אשר אינו פולשני ובעל דרגת סיכון נמוכה יותר. על כל פנים, קליניקות להפסקת הריון דוגמת עתידים מדיקל סנטר מציעות את כל הדרוש לביצוע ההפלה בצורה היעילה והבטוחה ביותר: חדרי ניתוח מתקדם, מכשור רפואי מהטופ העולמי וכמובן שגם צוות מומחה של רופאים ומנתחים.

בהתחשב במורכבות ההפלה עבור האישה ומשפחתה, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית, נעשים בקליניקות מהשורה הראשונה בישראל מאמצים להפוך את החוויה לנעימה ככל שאפשר בנסיבות הנוכחיות. הקליניקות עשויות להציע חדרי שהייה מפוארים ופרטיים, המציעים נוחות או אפילו פינוק לפני, במהלך ואחרי הטיפול. לכך ניתן להוסיף ליווי אישי וצמוד של צוות אחים ואחיות, שמבטיח שדבר לא יחסר מהאישה במהלך תקופת השהות שלה בקליניקה. דגש חשוב אחר בפעילותן של הקליניקות הוא כמובן דיסקרטיות ושמירה על סודיות הפונה והתהליך המתבצע.

מה הם היתרונות בפניה לקליניקות להפסקת הריון?

קליניקות להפסקת הריון נבדלות ביניהן בשורה ארוכה של פרמטרים, כפי שרמזנו מעלה, אבל השורה התחתונה היא שרצוי מאוד להתבסס עליהן כאשר מבצעים הפלה – ולא על מערכת הרפואה הציבורית הדי מוגבלת בישראל. קליניקות להפסקת הריון טומנות בחובן כמה יתרונות חשובים המסבירים זאת. הראשון שבהם הוא שתנאי הניתוח והטיפול עשויים כאמור להיות גבוהים פי כמה בהשוואה למסגרת הרפואה הציבורית בישראל. הדבר עשוי להשפיע לטובה על אחוזי ההצלחה של הטיפולים וגם על החוויה שעוברת האישה משך כל השהות שלה בקליניקה.

יתרון נוסף של קליניקות להפסקת הריון הוא הגמישות שהן מציעות. בניגוד לרפואה הציבורית, במסגרת הפרטית יכולה האישה לבחור את הרופא או המנתח שהיא מעוניינת שילווה אותה בתהליך. הקליניקות להפסקת הריון מציעות גמישות גם מבחינת מועד ביצוע ההפלה, כאשר כל מקרה הצפי הוא שיהיה ניתן לעשות זאת מוקדם הרבה יותר בהשוואה אל בתי חולים ציבוריים (ואפילו סמוך ככל שניתן למועד ההחלטה של הוועדה להפסקת הריון).

ומה באשר למחיר הכלכלי? אין ספק כי עלות הפלה פרטית נוטה להיות יקרה יותר מאשר במסגרת הציבורית. אבל, וזה אבל גדול מאוד, בשנים האחרונות אנחנו עדים לצמצום מסוים של הפער. הסיבה העיקרית לכך היא הביטוחים הפרטיים השונים, אשר באמצעותם הגורם המבטח עשוי לכסות אחוזים נכבדים מעלות ההפלות.

 

אולי יעניין אותך גם:

חדר מיון נשים בבתי החולים בישראל

 

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

דילוג לתוכן