בית חולים אסותא – רמת החייל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: רחוב הברזל 20, תל אביב.

טלפון: 03-7644000.

בעלות: מספר גורמים פרטיים בשיתוף מכבי שירותי בריאות.

מנהל בית החולים: ד'ר נפתלי שני.

סוגי מחלקות: אשפוז, טיפול נמרץ, דיאליזה, דימות, רדיולוגיה, ריאות, כאב, שיניים, קדם ניתוח, אורתופדיה מתקדמת, כירורגיה מתקדמת, קרדיולוגיה ועוד.

אודות בית החולים אסותא

ב-1934, ביוזמתו של רופא בשם בן ציון הראל ובנו, יצא לדרך בית חולים מזן מיוחד, שאיגד תחתיו כ-30 רופאים. במשך למעלה מ-70 שנה, אושפזו ב-74 מיטות האשפוז של בית חולים זה אלפי אנשים, והוא נחשב עד היום לבית החולים הפרטי המודרני הראשון שקם בישראל.

שעה שבית החולים הוקם במקור באזור הצפוני של תל אביב, שלימים ייקרא שכונת אבן גבירול, הרי שב-2009 הוא עבר למעון הנוכחי שלו: איזור התעשייה של רמת החייל, שברמת אביב. במסגרת זו, אוחד גם בית החולים שבתל אביב יחד עם זה שבפתח תקווה.

בית חולים אסותא כיום

בשנת 1984 רכשה מכבי שירותי בריאות את רשת בתי החולים של אסותא, והוא החל בתהליך צמיחה עצום- שאת פירותיו רואים עד עצם היום הזה. בית החולים אסותא שברמת החייל נחשב למרכז הכירורגי הגדול ביותר שיש בישראל כיום, וכן אחד המתקדמים במזרח התיכון כולו.

הבניין העצום, אשר מכיל כ-10 קומות, מכיל 17 חדרי ניתוח, למעלה מ-200 מיטות אשפוז, 12 מיטות טיפול נמרץ, מעבדות, מכון אונקולוגי ומכון דימות. המקום עוצב בקפידה על ידי אדריכל קנדי, הנחשב לאחד המובילים בעולם בעיצוב מוסדות רפואיים, ובשיתוף פעולה עם משרד ישראלי של ארכיטקטים.

מגוון עצום של מכונים ומרפאות

בבית החולים אסותא ניתן למצוא אינספור מכונים ומרפאות, אשר חולשים על כל תחומי הבריאות. בחלקם הגדול, אלה ייחודיים בנוף הרפואי בישראל. ביניהם, ניתן למנות את היחידה לאבחון ובירור מהיר, המכון האונקולוגי, מכון הדיאליזה, מכון הדימות, המכון הרפואי לטיפול בורידים, המרפאה לפסיכולוגיה רפואית, מרפאת כאב, מרפאת צוואר הרחם, מרפאת קדם ניתוח (כולל מרפאה מיוחדת לילדים), מרפאת צוואר הרחם- והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף אליהם, פועלות בבית החולים גם מגוון רחב של מרפאות וקבוצות מומחים. אלה כוללות את המרכז לכירורגיה ורפואה התערבותית ("אסיא מדיקל"), המרכז לכירורגיה אורולוגית "אורומדיק", המרכז לניתוחי אף אוזן גרון ("א.ר.ם"), המרכז לניתוחי עמוד שדרה, מרכז לטיפול בהשמנות יתר ועוד.

במקופ ועלת גם מעבדה, בה מבצעים בדיקות כימיות, מיקרוביולוגיתו, בדיקות סרולוגיות, הורמונליות ועוד, וכן ניתנים שירותי פיזיותרפיה ושירותי עבודה סוציאלית.

המומחיות העיקרית: ניתוחים

ציינו כבר שבית החולים אסותא שבתל אביב הוא המרכז הכירורגי הגדול ביותר בישראל, ומקום בו נערכים עשרות אלפי ניתוחים, מכל סוג, מדי שנה. חדרי הניתוח מכילים ציוד מתקדם ביותר, המופעל על ידי צוות רפואי רחב ומנוסה.

האזור תוכנן מתוך מחשבה רבה, בעיקר על ההיבט הסטרילי, עם נוחות בתפעול ובביצוע. בכל חדר ניתוח ישנה מערכת בקרה מרכזית, הכוללת תאורה, כוח, ציוד אלקטרוני וכן הלאה.

הניתוחים ניתנים בכלל התחומים שהוזכרו, ומעניקים מענה בעצם לכל בעיה רפואית אפשרית.

תנאי אשפוז גבוהים

מאפיין עיקרי של בית החולים אסותא שברמת החייל הוא תנאי המטופלים הנמצאים בו, שמזכירים ביותר מבחינה אחת בית מלון יוקרתי. מעל למחצית החדרים בבית החולים הם פרטיים, ובכולם חלון אשר משקיף על פארק רחב ידיים, מקלחת, מחשב אישי (כולל חיבור לאינטרנט), שירותי הזמנת סרטים, משחקייה ועוד.

מעבר לכך, עומדות לרשות הלקוחות האמידים יותר גם סוויטות, הכוללות מעבר לדברים שהוזכרו גם      מתקדמים, פינות אירוח וישיבה, ערכות טיפוח- וכן אפשרות להזמין ארוחת גורמה פרטית.LCDשני מסכי

המתחם הגדול כולל בתוכו גם בית כנסת מפואר, בית מרקחת, חנויות, בית קפה ועוד.

תכנית אישית לאשפוז

מעבר לאפשרות להתאשפז בחדר פרטי או בסוויטה מפוארת, מזמינים המטופלים ארוחות אישיות הנבחרות מתפריט רחב, ומובאות אל תוך החדר- ממש כמו בבית מלון.

לכל מטופל מוצמדת אחות או מלווה אישית, בעיקר לאחר הניתוחים, כמו גם מרדים פרטי. ובאשר לזהות המנתח, הרי שלרשות המטופל עומדת רשימה של כ-1,500 רופאים מנתחים, מתוכה יכול הוא לבחור את איש המקצוע המועדף עליו. הבחירה יכולה להתבצע טרם האשפוז או במהלכה, ונעשית על בסיס הזמינות והמקום הפנוי.

חלק גדול מהוצאות הטיפולים והאשפוז בבית החולים ניתן במסגרת ביטוחי הבריאות השונים והסכמי הביטוח.

מידע נוסף: אסותא רמת החייל מידע

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן