מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כתובת: רח' קפלן 14, פתח תקווה.

טלפון: 03-925-3253.

בעלות: שירותי בריאות כללית.

מנהל בית החולים: פרופסור יעקב פרס.

סוגי מחלקות ומכונים: אודיולוגיה, אונקולוגיה-המטולוגיה, אורולוגיה, אורתופדיה, אנדוקרינולוגיה, אסתמה, אף אוזן גרון, אפילפסה, אשפוז ילדים (א', ב' ו-ג'), גנטיקה, גניקולוגיה, גסטרואנטולוגיה, דיאטה ותזונה, השתלות איברים, התפתחות ושיקום הילד, זיהומים, חזה ולב ילדים,  ילדים (א', ב' ו-ג'), כירורגיה, מכון הלב, נוירולוגיה, עור, עיניים, פגים, פיזיותרפיה, פלסטיקה כירורגית, רנטגן, רפואה פסיכולוגית, תמיכה וטיפול משפחתי ועוד.

אודות מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל

הילד שלכם זקוק לטיפול רפואי מכל סוג? ייתכן מאד שתמצאו את עצמכם שמים פעמיכם אל אם המושבות. שם, במרכז פתח תקווה, נמצא מרכז שניידר לרפואת ילדים- בית החולים הגדול ביותר בישראל בתחום זה.

מזה כשני עשורים, דורכים ילדים רבים (יחד עם משפחותים) בשערי בית החולים וזוכים לטיפול רפואי מקיף, אשר נע מטיפול בסיסי ועד לניתוחים מסובכים ולמצבים רפואיים ייחודיים.

מרכז שניידר לרפואת ילדים: הימים הראשונים

ההיסטוריה של מרכז שניידר לרפואת ילדים (או בקצרה: בית החולים שניידר) מתחילה ב-1991. בשנה זו, תוך שהוא נעזר בתרומה ענפה של משפחת שניידר, הקים פרופסור יהודה דנון את בית החולים. החזון של המייסדים היה להקים בית חולים אשר יטפל בילדים ללא הבדלי דת, גזע ומין, ובכך לתרום לתהליך השלום באיזור.

גם אם מטרת העל טרם הושגה, בנה לעצמה בית החולים מוניטין של מוסד מוביל מסוגו בארץ ובעולם. מאז הקמתו חלו תמורות מסוימות במבנה ההנהלה והאחזקה של בית החולים, כך שכיום הוא נמצא בבעלותה של שירותי בריאות כללית, קופת החולים הגדולה בארץ, ופועל בשיתוף פעולה מלא עם אוניברסיטת תל אביב.

שיתוף פעולה זה מביא לכך שלא מעט מהסטודנטים אשר מסיימים את לימודיהם בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב מוצאים עצמם בתום הלימודים דורכים בשערי בית החולים, וזאת בנוסף לפעילות התנדבותית ולימודית של הסטודנטים במהלך התואר.

המטרה: להעניק מענה רפואי מלא לילדים

גם אם שירותי בריאות כללית היא שמחזיקה בבעלות המלאה על בית החולים, הרי שהשירותים השונים שלו ניתנים גם לילדים אשר מבוטחים במסגרת אחת מקופות החולים הקיימות בארץ.

אוכלוסיית המטופלים של בית החולים שניידר היא, כאמור, ילדים. במובן הזה, הוא מציע מענה מלא לכל בעיה רפואית אשר בה עלולים להיתקל הצעירים. המרכז כולל 258 מיטות אשפוז, אשר מחולקות למספר מחלקות מרכזיות: אשפוז, טיפול נמרץ, מחלקות ייעודיות, פגיה ועוד.

באילו תחומים מתמחה בית החולים?

תחומי הפעילות של בית החולים רבים ומגוונים. אלה כוללים, בין השאר, השתלות איברים או מח עצם, כירורגיית ילדים, מכון לטיפול בבעיות לב, אימונולוגיה, מחלקת הדמייה, אף אוזן גרון, אפילפסיה, גנטיקה, גסטרו, רנטגן ועוד.

הטיפולים ניתנים גם בתחומים שאינם רפואיים בלבד. במסגרת זו, כולל צוות העובדים של בית החולים מומחים לשירותים פסיכולוגיים, עובדים סוציאליים, אנשי חינוך, מטפלים בריפוי בעיסוק, פיזיותרפיים וכן הלאה.

מספר אפשרויות אשפוז

במרכז שניידר לרפואת ילדים קיימות ארבע מחלקות אשפוז, אשר עוסקות בנושאים דוגמת מחלות זיהומיות, אסתמה, אלרגיה, כשלים חיסוניים והשתלות.

מחלקה נוספת אינה מתעסקת אך ורק בהיבט הרפואי, אלא משלבת בינו לבין טיפולים פסיכיאטריים. במילים אחרות: אוכלוסיית הטיפול של מחלקה זו היא ילדים הסובלים מבעיה רפואית ונפשית כאחד. עובדי המחלקה כוללים, מלבד רופאים, גם אחים ואחיות, פסיכיאטריים, פסיכולוגים, דיאטנים, אשר מעניקים לילד ולמשפחתו ייעוץ מקיף.

באשר לחדרי האשפוז, הרי שהם נחשבים למרווחים, מאובזרים היטב ומאפשרים להורה ללוות את ילדו לכל אורך הטיפול הרפואי- ובנוחות המקסימלית.

הפיכת בית החולים לסביבה ידידותית

עבור מרבית הילדים, בית החולים נתפס כמקום מאיים ומרתיע, שיש להימנע מכניסה אליו בכל מחיר. כדי לשפר את שהותם של הצעירים בו, מרכז שניידר לרפואת ילדים מנסה ככל האפשר לדמות את הסביבה והאווירה לזו שאליה רגיל הילד.

כך, ניתן למצוא בבית החולים מורות ומטפלות באומנות, כיתות מחשבים, חדרי לימוד, חדרי משחקים ומולטימדיה, ועוד.

לכניסה לאתר הבית של מרכז שניידר לרפואת ילדים – לחצו כאן

מקור התמונה: ויקיפדיה

לכל שאלה או בקשה התכתבו איתנו כאן

פורטל שירותי בריאות בישראל

אתר בתי חולים בישראל מאפשר לכם לקבל מידע מדוייק ומהימן אודות כל בתי החולים הפועלים בישראל, המחלקות בבתי החולים, התמחויות מיוחדות במסגרת כל בית חולים ומידע שימושי נוסף. המידע באתר מסודר בצורה יעילה ונוחה לחיפוש, המאפשרת לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
דילוג לתוכן